1. Detalii companie:

Scopul informațiilor conținute în acest site este de a furniza informații despre compania noastră S.C. MCM IT-GSM SERV S.R.L., cu adresa BD.C-TIN BRINCOVEANU 4, SECTOR 4, BUCHAREST, ROMANIA la registrul comertului din Bucuresti cu numarul J40/15591/2004, avand codul fiscal RO16800034 și produsele și serviciile aferente diversilor furnizori cu care avem contracte de colaborare si a caror produse le comercializam prin intermediul acestui website.

2. Definitii

CATA.RO/Vanzator – este denumirea comerciala a firmei MCM IT-GSM SERV SRL persoana jurídica romana, cu datele de identificare de la pct. 1 abilitata sa banda produse si servicii in Romania si nu numai.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in WebSite-ul CATA.RO si efectueaza o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Vanzator.

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe WebSite-ul CATA.RO, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului/clientului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Site – magazinul online gazduit la adresa web ww.cata.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator/Client prin care Cumparatorul/Clientul transmite Vanzatorului, prin intermediul WebSite-ului CATA.RO intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe WebSite-ul CATA.RO.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe WebSite-ul CATA.RO, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului/Clientului ca urmare a Contractului incheiat.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator/Client, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului/Clientului.

3. Introducere

CATA.RO își rezervă dreptul de a modifica fără notificare prealabilă și, în cazul în care consideră necesar, atât informațiile, cât și prezentarea conținute în acest site.

CATA.RO nu va fi raspunzator pentru orice consecinte sau daune care decurg din utilizarea acestui site sau a informatiilor conținute în acesta. De asemenea, aceasta nu implică aprobarea de către compania noastră a produselor sau serviciilor unor terțe părți la care s-a făcut ocazional referire.

CATA.RO este un furnizorul al producatorului CATA in Romania, fiind abilitat prin contráctele existente sa ofere produse si serviciile CATA Spania cu sediul in Barcelona.

4. Documente contractuale si política de vanzare

Prin inregistrarea unei Comenzi pe WebSite CATA.RO, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe WebSite CATA.RO vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

Pentru motive justificate CATA.RO isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe WebSite, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa office@cata.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

Livrarea bunurilor si servicilor se va efectua conform conditiilor expuse la nivelul produsului/serviciului in cadrul website-ului CATA.RO la momentul respectiv, conditii transmise in confirmarea comenzii.

Toate Bunurile comercializate de catre CATA.RO, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

5. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Te rog sa parcurgi Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

6. Política de retur

Dacă un produs achiziționat de la CATA.RO nu indeplineste unul din urmatoarele criterii îl poți returna in 14 zile* calendaristice de la momentul livrării/ridicării:

• Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

• Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

• Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

• Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Trebuie doar să transmiti o solicitare la office@cata.ro până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării și să alegi returnarea produsului fie la adresa comunicata de Vanzator fie prin curier. 

7. Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

CATA.RO va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

CATA.RO poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

8. Solutionarea disputelor

Pentru orice probleme va puteti adresa oricand la adresa office@cata.ro, urmand sa primiti cat mai curand informatiile solicitate. De asemenea puteti sa ne contacti telefonic la tel. 0722 543 942.

Aveti posibilitatea sa aplicati si la solutionarea online a litigilor la adresa : aici.

9. Garanția gratuită de 2 ani pentru toate produsele

Aveți întotdeauna dreptul la garanția minimă, gratuită, de 2 ani, indiferent dacă achiziționați produsele on-line, de la magazin sau prin poștă.

Această garanție de 2 ani este un drept minim. Totuși, normele naționale din țara dumneavoastră vă pot oferi protecție suplimentară.

Dacă un produs pe care l-ați cumpărat în UE se dovedește a fi defect sau nu arată conform descrierii, vânzătorul trebuie fie să-l repare sau să-l înlocuiască fără costuri adiționale, fie să vă acorde o reducere de preț sau să vă restituie total suma plătită.

De regulă, veți putea solicita o rambursare parțială sau integrală numai în cazul în care repararea ori înlocuirea nu este posibilă.